Nog 10 nachtjes slapen!

19 april 2016 - Deurne, Nederland

Heeeee familie, vrienden, klasgenoten, docenten, collega's, dames van de aquagym, oude bekende en facebookvrienden!

Zoals jullie misschien wel al weten vertrek ik over 10 dagen naar Curaçao! Om jullie op de hoogte te houden van al mijn verslagen kun je jezelf aanmelden voor een e-mail, als ik dan een verslag plaats krijg je deze in je inbox. Ook zijn ze te lezen op facebook. Of gewoon op evyjanssen.reislogger.nl

Ik zal hier foto's plaatsen en (als het lukt) enkele videobeelden uploaden. Zodat niemand mij hoeft te missen.

Ook wil ik alvast mijn excuses aanbieden voor mijn slechte nederlands en irriteer je vooral niet aan mijn spelling. Lees het maar gewoon zoals hoe het er staat.

29 april is het dan echt zo ver en vlieg ik vanuit Amsterdam Schiphol rond 11.00u naar Curaçao ik zal daar stage gaan lopen bij AllesKids. Dit is een naschoolse opvang die allerlei leuke dingen doen rondom sport/dieren/knutselen/koken en bakken. Ook krijgen kinderen zwemles en bijles Nederlands/Papiments. (Misschien kan ik er zelf echt nog wat van gaan leren). Als zij vakantie hebben dan is er een vakantieprogramma waarbij zij allerlei uitstapjes maken.

Niet getreurd we houden goed contact en aarzel dan ook niet om een berichtje achter te laten!

We zien elkaar weer op zeilberg kermis!

Groetjes uit Deurne

1. Bertina:
    Hoi Evy,

Heel veel suc6 met het laatste regel- en inpakwerk. Heel veel plezier en vergeet niet te genieten van deze mooie ervaring.

Groetjes Bertina
  2. Marloes Derks:
    Heey vriendinnie,

Super stoer dat je dit gaat doen! Hoop echt dat je een leuke tijd gaat hebben. En veel foto's maken he?

Xxx Marloes
  3. Gerry:
    Hallo Evy,

Ik wens je alvast een goede reis en een hele fijne en leerzame tijd in Curacao.

Groetjes Gerry
  4. Nancy Hoefnagels:
    20 april 2016
    Heel veel plezier, geniet van al het moois wat op je pad komt en misschien zien we je weer verschijnen op het werk...gr Nancy.