De appel valt van de boom

30 juni 2018 - Lanzarote, Spanje

Elke seconden leer ik wel weer wat bij. Het is prima vertoeven op Lanzarote. Maar mocht je denken dat ik het veel beter heb dan jij, dat valt volgensmij wel mee. Ik heb het meer koud gehad dan warm. En als ik de weerberichten in Nederland bekijk. Heeft daar nog niemand kou moeten lijden.

Op Schiphol ben ik al een paar jaar ouder geworden. Heel Schiphol heb ik verteld dat er geen vloeistoffen in je handbagage mochten. Daarna alle vloeistoffen opgenoemd. Want ja, wat zijn vloeistoffen? Ik dacht, als ik zelf als laatste ga. Dan is dat vast het makkelijkste. En ineens was ik mijn tas kwijt, die werd nog even opengemaakt. Niemand had meer vloeistoffen in de tas. Behalve ik dan...

Maar goed, na wat struggles is gelukkig alles goed gegaan. Aangekomen in het hotel, ik betrapte mezelf erop dat ik zelf ook een beetje in de vakantie 'flow' zat.

Ondanks dat het soms vermoeiend is, om overal je kop bij te houden. Uit te leggen wat je zegt wat je bedoelt. En ook bedoelen wat je zegt. En het liefst dan ook nog in Jip en Janneke taal. Waarbij spreekwoorden, wie heeft die ooit uitgevonden? Mijn 'grapjes' snapt niemand. Maar gelukkig worden ze meer dan gewaardeerd. .

Gisteren hebben mijn collega's en ik een mooi programma in elkaar gezet. Waar ik vorig jaar de vakantiegangers om te tuin probeerde te leiden. Ik bedoel met lief lachen de activiteit voor veel te duur verkopen. Probeerde ze dat nu bij mij te doen. Maar daar trapte we natuurlijk niet in. Daarna heb ik de hele middag zitten tekenen om alle activiteiten een beeld te geven. De mooiste tekeningen, waren de drukst bezochte activiteiten. Toevallig hè?

Dit verhaal schrijf ik trouwens vanuit mijn strandbedje uit het waterpark.

Groetjes en tot snel!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Ria van Ooijen Janssen:
    30 juni 2018
    Openhartig wel gemeend verslag; een goed Team verband komt alles goed. Ps. Leuke collega`s zet hem op Evy Vele beetjes worden een groot geheel.
    groetjes Rinie en Ria v. Ooijen Janssen
  2. Riny en Nelly:
    1 juli 2018
    Hoi Evy,
    Ten eerste hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag.
    Zo te horen heb je er geen vakantie maar geniet je toch met volle teugen en moet je creatieve kant weer goed benutten en dat is jou wel toe vertrouwd.
    Maak er samen iets moois van daar in lanzarote.
    Groetjes Riny en Nelly