We mogen weer! Macedonië

16 augustus 2018 - Deurne, Nederland

Overal waar ik mensen tegenkom wie ik al een tijdje niet gezien heb maken de opmerking ''Hè jij ook weer in Nederland?'' Waarbij ik denk. Huh? Ben ik weggeweest dan? Voor mijn gevoel ga ik helemaal niet zo vaak. In ieder geval, niet zo vaak als ik zou willen of wat dan ook.

Morgen stap ik in het vliegtuig naar Macedonië. Niet om zelf cultuur te gaan snuiven maar als begeleider voor Flowreizen. Ik ben trots om voor andere wat te mogen betekenen al zie ik er dit keer iets wat tegenop. Ken je dat gevoel? Dat je ergens een raar voor-gevoel bij hebt? Dat heb ik al de hele week. Dus mocht er iets gebeuren, dan heb ik het bij deze alvast uitgesproken. En jammer dan voor de rest van de wereld. Maar dan had ik dus waarzegster kunnen worden! Mocht er niks gebeuren, ben ik daar natuurlijk veel blijer mee. Al zou ik graag nog waarzegster willen worden, gewoon voor erbij.. Achja, je kunt niet alles hebben.

Ik ben heel erg benieuwd wat we deze aflevering weer gaan meemaken!

Mocht je zo ondertussen jaloers zijn op hoe ik mijn boterham verdien? Geloof me, voor het beleg moet ik ook gewoon ergens anders knokken. Maar ik kan je maar 1 ding zeggen. Leef je dromen na, dat is namelijk het enige wat ik ook doe.

Heel veel liefs,
Evy

1. Margriet den Bak:
    16 augustus 2018
    Jou kennende, ga je weer een hoop mensen een fijne tijd bezorgen!
    Kom gezond weer terug!
  2. Riny en Nelly:
    Hoi Evy,
    Weer heel veel succes daar en geniet toch van je reis ook al is het een werk vakantie.
    Maak je niet druk alles komt wel weer goed en tot over een tijdje.
    Groetjes van ons.
  3. Ria van Ooijen Janssen:
    17 augustus 2018
    Dag Evy Dank je voor je open verslag, Alle succes bij alles wat je onderneemt. Heb maar vertrouwen dat het goed verloopt. dat is de halve winst. Wij denken aan je ok, Groetjes en alle goeds Rinie en Ria v. Ooijen
  4. Jo verhofstad:
    Evy,veel succes in macedonie