Nieuw avontuur: Flowreizen

23 juni 2018 - Deurne, Nederland

Nog een paar nachtjes slapen en dan stap ik ein-de-lijk weer in het vliegtuig. De reis gaat dit keer niet zo ver. Maar dat maakt de reis niet minder bijzonder! Afgelopen jaar ben ik aangenomen als reisbegeleidster bij Flowreizen. De slogan zegt het al (on)beperkt op reis. Mensen die super veel zin hebben om op vakantie te gaan. En een Evy nodig hebben om er de vakantie van hun leven van te maken. Zonder al te veel problemen... (hoop ik)

De reis gaat naar Lanzarote voor 12 dagen. Al ben ik vorig jaar de hele zomer lang reisbegeleidster geweest. En ben ik al veel op reis geweest. Deze reis vind ik misschien nog wel een van de spannendste! Alle verantwoording ligt in mijn kleine handen. Toen ik op kennismakingsdag was, een paar weken geleden toen viel er al heel wat van mijn schouders af. Iedereen is bijzonder, iedereen is uniek. Over iedereen valt wel een verbeterplan te schrijven. Zelfs over mij.

Ook ben ik erg trots dat deze bijzondere mensen met mij mee op reis willen. (Ofja misschien komen ze er nog ooit op terug). Omdat we lekker veel gaan doen. En ik mijn reisdagboek bijhoud op internet. Ga ik hier ook lekker op schrijven. Want wanneer ik dan oud en versleten in een heerlijke stoel zit. Hoop ik dit nog eens allemaal na te kunnen lezen!

Tot op Lanzarote!

Nieuwsgierig geworden naar de organisatie? http://www.flowreizen.nl